Pracovní příležitosti
IT Operations & Development Manager
Staňte se lídrem IT oddělení prestižní výzkumné instituce.
Hledáme zkušeného a technicky zdatného kolegu na pozici IT Operations & Development Manager, který se nebojí převzít odpovědnost za rozvoj a provoz i klíčové infrastruktury v prostředí prestižní výzkumné instituce.
Vaším úkolem bude nejen vést menší tým IT profesionálů, ale také formovat technologickou vizi, řídit rozvojové projekty a udržet naši infrastrukturu bezpečnou, moderní a efektivní. Pokud vás láká kombinace rozvoje a správy po technické stránce věci, projektového vedení a spolupráce v mezinárodním akademickém prostředí, jste ten, koho hledáme.
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
- Rozvíjet IT prostředí skrze
- Zajišťovat plynulý provoz IT v celé organizaci včetně koncepčního řízení a správy rozpočtu.
- Vést malý, sehraný tým IT specialistů (dalších 6 kolegů).
- Komunikovat a spolu-pracovat s partnery z Univerzity Karlovy, Akademie věd ČR i s externími dodavateli hardwaru, softwaru, služeb a licencí.
- Ve spolupráci s příslušným oddělením připravovat a administrovat IT veřejné zakázky (včetně tvorby zadávací dokumentace).
- Zajišťovat a zodpovídat za IT bezpečnost, tvorbu a aktualizaci bezpečnostních politik, řízení rizik, business continuity plány, havarijní scénáře, penetrační testování a audity.
- Zajišťovat správu a rozvoj síťové infrastruktury ve spolupráci s dodavatelem - firewally, switche, routery, WiFi controllery, emailové brány, anti-malware, Microsoft 365.
- Vést dokumentaci systémů a budovat know-how v týmu.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
- Vysokoškolské vzdělání technického směru.
- Výbornou znalost angličtiny pro komunikaci se zahraničními kolegy (písemně i ústně).
- Prokazatelné manažerské zkušenosti a dovednosti v projektovém řízení.
- Široký přehled v oblasti IT: bezpečnost, sítě, servery, aplikace, zálohování.
- Dobrou znalost IT bezpečnosti, řízení rizik, business continuity, NIS2 a GDPR.
- Praktické zkušenosti se správou sítí a troubleshootingem.
- Znalost správy serverových operačních systémů (Linux, Windows).
- Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a systematický přístup.
- Chuť učit se nové věci a pozitivní přístup k práci.
- Skvělé komunikační dovednosti a týmového ducha.
CO NABÍZÍME?
- Plný úvazek s pracovní smlouvou na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
- Zajímavou a odpovědnou práci v přátelském a profesionálním prostředí.
- Zázemí stabilní instituce světového renomé.
- Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.
- Podporu odborného vzdělávání a osobního růstu.
- Pracoviště přímo v centru Prahy.
- 5 týdnů dovolené + dny osobního rozvoje navíc.
- Dog-friendly kanceláře.
- Příspěvek na MultiSport kartu a další benefity.
Nástupní mzda: 80 000 Kč měsíčně (v závislosti na vzdělání a praxi).
Nástup: dle domluvy.
Své CV a motivační dopis posílejte do 15. 6. 2025 na email
CERGE-EI si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.
Zasláním svého životopisu dáváte CERGE-EI, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.
Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rektorka Univerzity Karlovy vypisuje výběrové řízení na obsazení dvou pracovních míst
Odborná asistentka/odborný asistent
Pracoviště: Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium Univerzity Karlovy
Název pracovní pozice: odborný asistent
Platové ohodnocení: dle vnitřního mzdového předpisu Univerzity Karlovy
Pracovní úvazek: 1,0
Předpokládaný nástup: 1. 9. 2025
Termín přihlášky: do 25. 6. 2025
Požadavky na uchazeče :
vysokoškolské vzdělání ekonomického či matematicko-ekonomického zaměření nebo blízko příbuzné,
orientace v oboru mikroekonomie a ekonometrie,
dosažení vědecké hodnosti Ph.D. výhodou ,
schopnost publikovat v odborných časopisech,
dobrá znalost anglického jazyka.
Náležitosti přihlášky uchazeče:
průvodní dopis (v angličtině, podepsaný),
profesní životopis (v angličtině),
přehled vědecké, pedagogické a publikační činnosti (lze dodat v rámci životopisu),
kopie dokladů prokazujících dosažené vzdělání,
dva doporučující dopisy (podepsané a odeslané doporučujími osobami).
Způsob přihlášení:
Přihlášku se všemi náležitostmi doručte nejpozději do 25. 6. 2025 v papírové podobě na adresu Personální oddělení CERGE Univerzity Karlovy, Politických vězňů 7, 111 21 Praha 1, nebo v elektronické podobě na e‑mailovou adresu
První kolo výběrového řízení proběhne bez osobní účasti uchazečů formou vyhodnocení přihlášek komisí pro výběrové řízení. Ve druhém kole komise provede s vybranými uchazeči pohovor, který je na odůvodněnou žádost uchazeče možné realizovat prostřednictvím informačních a komunikačních technologií.
Každý uchazeč bude řádně vyrozuměn, zda byl na základě výběrového řízení přijat, či nikoliv.
Výběrové řízení může být zrušeno či opakováno.
Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem výběru vhodného zaměstnance a sjednání pracovní smlouvy na uvedenou pozici. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro provedení opatření zahrnujících vzájemná jednání a vyhodnocení ze strany naší společnosti před sjednáním pracovní smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení, které nepřekročí dva měsíce. Při zpracování Vašich osobních údajů dostatečně zabezpečíme jejich ochranu a nebudeme je předávat žádné jiné právnické ani fyzické osobě. Dále Vás informujeme, že máte právo na přístup ke svým osobním údajům, požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ekonomický ústav AV ČR:
Výzva pro pozice vědecký asistent/pracovník, postdoktorand a doktorand
Požadavky:
- VŠ vzdělání ekonomického či matematicko-ekonomického zaměření nebo blízko příbuzné (titul Ph.D. pro pozice vědecký asistent/pracovník a postdoktorand)
- schopnost publikovat v odborných časopisech (pozice vědecký asistent/pracovník) resp. provádět výzkum v oblasti ekonomie (pozice postdoktorand a doktorand)
- dobrá znalost anglického jazyka
Přihlášku do konkurzu (podepsanou) spolu s anglicky psaným životopisem včetně přehledu publikační činnosti, fotokopií dokladů o vzdělání a dvěma akademickými doporučujícími dopisy (podepsanými) zašlete do 15. 6. 2025 na adresu Personální oddělení, EKÚ AV ČR, Politických vězňů 7, 111 21 Praha 1, nebo v elektronické podobě na e mailovou adresu
Nástup dle dohody.
EKÚ AV ČR, v. v. i., si vyhrazuje právo neobsadit vypsané pozice.
Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem výběru vhodného zaměstnance a sjednání pracovní smlouvy na uvedenou pozici. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro provedení opatření zahrnujících vzájemná jednání a vyhodnocení ze strany naší společnosti před sjednáním pracovní smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení, které nepřekročí dva měsíce. Při zpracování Vašich osobních údajů dostatečně zabezpečíme jejich ochranu a nebudeme je předávat žádné jiné právnické ani fyzické osobě. Dále Vás informujeme, že máte právo na přístup ke svým osobním údajům, požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování.